Voorspellingen voor Zoekmachine Optimalisatie en Social Media in 2012

 

Voorspellingen voor SEO en Social Media in 2012 door SEOmoz

SEOmoz (een autoriteit op het gebied van SEO) doet een aantal voorspellingen op het gebied van Zoekmachine Optimalisatie (SEO) en Social Media in 2012.

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is het proces van het verbeteren van de zichtbaarheid van een website of een webpagina in de zoekmachines via de “natuurlijke” of niet-betaalde (“biologisch” of “algoritmische”) zoekresultaten.
In het algemeen, hoe eerder (of hoger gerangschikt op de pagina met zoekresultaten), en vaker een site wordt weergegeven in de lijst met zoekresultaten, hoe meer bezoekers een website zal ontvangen. En relevant website bezoek betekent omzet!

1. Bing zal een lichte stijging hebben in de marktaandeel van de Verenigde Staten, maar het blijft minder dan 20% tegenover Google’s dikke 80%

2. Zoekmachine Optimalisatie zonder Social Media zal tot het verleden behoren.

3. Google gaat beter en harder optreden, a la Panda-Style, tegen Manipulatieve Link Spam

4. Pinterest zal zijn doorbraak vinden en mainstream worden.

5.Overly Agressieve Search Ads Will gevonden in Mainstream verzet tegen Google

6. De zoekterm ” (not provided)” zal stijgen tot meer dan 25% van de zoekopdrachten. Op 18 oktober 2011 kondigde Google aan dat het niet langer de zoekopdrachten van aangemelde Google gebruikers doorzet naar je Google Analytics website statistieken.

7. Google zal het website optimalisatie erg lastig maken zónder het gebruik van Google+.
Dit zijn een aantal van de voorspellingen die SEOmoz doet voor het jaar 2012, waarvan wij, Furore Internet Marketing, denken dat het de grootste veranderen kunnen zijn op het gebied van SEO. Wilt u naar aanleiding van dit artikel meer informatie, neem dan contact met ons op. Reacties op dit artikel zijn hieronder mogelijk.

The following two tabs change content below.
Furore Internet Marketing zorgt altijd voor goede resultaten. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Laatste berichten van Furore Internet Marketing (toon alles)

Geef een reactie